Boringa & Lankester helpt sinds 2001 mensen en bedrijven met financiële problemen. Denk aan bijvoorbeeld een echtscheiding, bedrijfsmatige problemen of andere ingewikkelde financiële constructies. Waar het bedrijf is begonnen met twee laptopjes en een printer, zijn CRM (klantmanagement en relatiebeheer software) en de bescherming van financiële dossiers niet meer weg te denken binnen het bedrijf. Welke rol speelt Technofarm hierin en hoe wordt deze service ervaren? Wij vroegen het Edwin Lankester, één van de eigenaren van Boringa & Lankester uit Nieuwveen.
Ontzorgen van problemen
Door de ICT uit te besteden bij Technofarm wordt Boringa & Lankester volledig ontzorgd op het ICT-gebied. “We hebben er zelf geen omkijken meer naar en dat is een zorg minder binnen ons bedrijf. Ik moet er niet aan denken dat onze server uitvalt. Doordat Technofarm ons ontzorgt, kunnen wij ons bezig houden met de financiële uitdagingen van onze klanten.”
Technofarm is altijd bereikbaar
Een groot pluspunt is de benaderbaarheid van Technofarm. “Zij zijn net als wij een klein bedrijf, waar we iedereen kennen en die we altijd kunnen bereiken.” Edwin vertelt verder: “We hebben niet hele specifieke eisen voor onze ICT, maar we willen gewoon goede spullen hebben en alles moet ten alle tijden werken. En misschien nog wel belangrijker: als er problemen zijn, kan je Technofarm altijd bellen.” Deze service bevalt Boringa & Lankester uitstekend.
Meedenken met complexe vraagstukken
Bovendien vertelt Edwin dat als hij met het bedrijf een idee of oplossing nodig heeft, hij dan met Technofarm makkelijk om de tafel kan en dat zij het dan voor hem uitwerken. “Dingen zoals ‘in de cloud werken’, of juist niet, waren voor ons belangrijke vraagstukken, omdat wij met veel gevoelige informatie werken. Door de korte lijnen met Technofarm zijn dit soort uitdagingen goed opgelost”.
Al met al is Boringa & Lankester zeer tevreden over de samenwerking met Technofarm. Benieuwd hoe Technofarm jouw bedrijf kan ontzorgen? Kom in contact met één van onze specialisten!