Waar bij Technofarm de focus ligt op ondernemers, is Technofarm ook de betrokken ICT-dienstverlener voor particulieren. Van maandag tot met zaterdag staat Technofarm klaar voor reparaties van jouw computer of smartphone, ondersteuning bij digitale problemen of de aanschaf van jouw nieuwe apparaat in onze showroom of webshop. Om erachter te komen hoe deze service wordt ervaren, gingen wij langs bij een trouwe klant van Technofarm: Piet Roos.
Technofarm ontzorgt particulieren
Voor Piet is Technofarm al jaren de ontzorgende ICT-Dienstverlener. Hij vertelt: “Technofarm zorgt ervoor dat alles goed geïnstalleerd wordt en ook werkend blijft, want op technisch gebied loop ik nog wel eens tegen problemen aan.” Hij licht toe: “Onlangs werkte mijn systeem niet meer omdat mijn schijf plotseling vol zat. Dan bel ik Technofarm om te vragen hoe ik dit op kan lossen”.
Digitale hulp op afstand
Via de remote support service van Technofarm is het mogelijk om op afstand de computer over te nemen en op die manier al een hoop problemen direct op te lossen. Piet vertelt: “Dan wordt mijn computer overgenomen en lukt het vaak al om simpele problemen direct te verhelpen. In dit geval was het probleem wat complexer, dus moest ik mijn computer even langsbrengen”. “Binnen een dag was alles opgelost en kon ik mijn computer weer ophalen”, vertelt Piet.
Software up-to-date
Piet vervolgt: “Technofarm heeft een grotere schijf in mijn computer gezet, overbodige programma’s verwijderd en er weer voor gezorgd dat alle software up-to-date is.” Zo is er direct een nieuwe versie van Windows geïnstalleerd op de computer van Piet, zodat hij zijn computer weer kan gebruiken met de nieuwste software en belangrijke beveiligingsupdates. “Aan het begin moet ik wel even wennen aan een nieuw systeem, maar al snel ben ik weer gewend en is alles als vanouds. Het is gewoon heel fijn om iemand achter de hand te hebben die bereikbaar is, mee kan kijken bij problemen en blijft zorgen dat alles werkt”.
Producten in de showroom
Ook is de showroom een groot pluspunt waar Piet dan ook graag gebruik van maakt. “Het is heel fijn dat Technofarm in de buurt zit. Zo had ik een keer een nieuwe printer nodig en kon ik deze direct ophalen in de showroom.” Doordat de showroom van maandag tot met zaterdag geopend is, zorgt Technofarm ervoor dat je altijd langs kan komen om te kijken naar een nieuw apparaat of advies te krijgen over digitale problemen. Op die manier blijft Technofarm toegankelijk en bereikbaar voor al haar particuliere klanten.
Wist je dat Technofarm elke zaterdag Screenprotector Saturday heeft? Op zaterdag is er een korting van 25% op al onze screenprotectors. Deze plakken wij ook nog eens gratis op jouw telefoon!
Scherp met digitale veiligheid
Naast het oplossen van problemen, draagt Technofarm er ook aan bij dat haar klanten op de hoogte zijn van digitale veiligheid. “Ik ben, mede dankzij Technofarm, altijd op de hoogte als ik een mail krijg die ik niet vertrouw.” Piet weet dat hij zulke nepmails direct weg moet gooien. Tevens werkt hij met verschillende wachtwoorden zodat hij niet de toegang verliest tot al zijn accounts, mocht een wachtwoord uitlekken.
Al met al is Piet Roos erg te spreken over de betrokken service van Technofarm. Hij vindt het fijn om een organisatie in Ter Aar te hebben die met hem meedenkt en problemen direct oplost. Maak jij al gebruik van de dienstverlening van Technofarm en kom je binnenkort eens langs in onze showroom? Onze deur is altijd geopend!