• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Technofarm ICT-service | Altijd op de hoogte!

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Instagram
  • Bodegraven
    0172 – 645 030
  • Ter Aar
    0172 – 604 388
  • Search
    Generic filters
    Exact matches only
  • Webshop
  • Remote Support
  • Home
  • Altijd op de hoogte
  • Oplossingen
    • All-in-ICT-pakket
    • Netwerk en systeembeheer
    • Werken in de Cloud
    • Zorgeloos WiFi
    • Internetdiensten
    • Telefonie & VoIP
    • Camerabewaking
    • Glasvezel Groene Hart
    • Glasvezel Bodegraven / Zwammerdam
  • Service
    • Smartphone & tablet repair center
    • Ondersteuning hard- en software
    • Dataherstel
    • Technofarm systemen
  • Blogs & Nieuws
  • Over ons
    • Ons team
    • Filiaal Ter Aar
    • Filiaal Bodegraven
    • Werken bij Technofarm
  • Contact
  • Search
    Generic filters
    Exact matches only
  • Remote Support

15 december 2020 By Geert van Duin

Technofarm blijft óók tijdens de lockdown operationeel en bereikbaar

Blogs > Technofarm blijft óók tijdens de lockdown operationeel en bereikbaar

Deel dit:

Mail Whatsapp Facebook LinkedIn

Blogs & Nieuws

De preventieve en correctieve maatregelen van Technofarm ICT-service zorgen ervoor dat onze dienstverlening, ook bij calamiteiten zoals de lockdown, gewaarborgd is én blijft.

Op dit moment zijn onze winkels geopend op afspraak. Dus heeft uw tablet of smartphone een reparatie nodig? Kunt u wel wat hulp gebruiken bij het installeren van een update van het besturingssysteem? Is uw desktop traag, is er een virus binnengedrongen op uw laptop of doet de printer het niet meer? Dan staan onze ervaren medewerkers voor u klaar. Plan telefonisch, per mail of via de website een afspraak in en we gaan samen op zoek naar een passende oplossing.

Filiaal Bodegraven & Ter Aar

In overeenstemming met de covid-19 preventiemaatregelen zijn onze filialen in Ter Aar en Bodegraven alleen geopend op afspraak. U kunt tijdens de openingstijden bij ons langskomen voor het brengen en afhalen van postpakketten. Maar voor overige zaken, zoals het brengen en afhalen van producten voor reparatie, dient u een afspraak in te plannen. Dit kan via de website, telefonisch of per mail.

Natuurlijk staat ons verkoopteam ook klaar om u telefonisch of per mail bij te staan voor vragen of om te helpen met keuzes in het aankoopproces, als u niet in de gelegenheid bent om naar een filiaal te komen.

Heeft u vragen of wilt u de status weten van uw reparatie, dan verzoeken wij u ook via de telefoon, e-mail of het formulier op onze website contact met ons op te nemen.

TechniekHuis Nieuwkoop opent de TechNiChallenge om kinderen te enthousiasmeren voor de wereld van techniek

Benieuwd hoe dit idee is ontstaan? Wij spraken met Theo Agterof, vrijwilliger TechniekHuis Nieuwkoop, over dit initiatief.

> Lees meer

Microsoft stopt met het ondersteunen van Office 2013-producten

En nu? Steeds meer bedrijven stappen succesvol over op de Microsoft 365-oplossingen. Benieuwd naar de voordelen? Lees het hier!

> Lees meer

Menu

  • Home
  • Altijd op de hoogte
  • Oplossingen
  • Service
  • Blogs & Nieuws
  • Over ons
  • Contact

Oplossingen

  • All-in-ICT-pakket
  • Netwerk en systeembeheer
  • Werken in de Cloud
  • Zorgeloos WiFi
  • Internetdiensten
  • Telefonie & VoIP
  • Camerabewaking

Altijd op de hoogte

van de laatste ontwikkelingen, nieuws en updates

Technofarm ICT-service
Vestiging Ter Aar

Kerkweg 50
2461 GD Ter Aar

0172 - 604 388
info@technofarm.nl

Technofarm ICT-service
Vestiging Bodegraven

Prins Hendrikstraat 10
2411 CT Bodegraven

0172 - 645 030
bodegraven@technofarm.nl



Algemene Voorwaarden | Algemene Internet Voorwaarden

seconds.
Group 12

Copyright © 2022 · UBO Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.Akkoord!Privacyverklaring