Als ICT-inkoopspecialist bij Technofarm ICT-service doet Evelien veel meer dan het plaatsen van bestellingen. Waar deze duizendpoot blij van wordt? “Ik help mensen graag met een probleem. Het leuke is dat je van tevoren nooit weet wat je tegenkomt, daarom ga ik elke dag met plezier naar mijn werk”, vertelt Evelien enthousiast. Benieuwd wat ze allemaal bij ons doet? Wij vroegen het haar!
Ruimte voor ontwikkeling
Evelien begon ooit als stagiaire bij Technofarm ICT-service, waar ze in het filiaal in Bodegraven te vinden was. “Ik hielp toen de klanten die in de winkel kwamen en nam de telefoon op. Daarnaast deed ik ook nog wat technische werkzaamheden, zoals het repareren van pc’s en laptops óf het klaarmaken van nieuwe orders.” Na deze stageperiode werkte Evelien nog een jaar als parttimer bij Technofarm ICT-service. Vervolgens heeft ze nog zo’n anderhalf jaar bij een sorteercentrum gewerkt. Hoe ze uiteindelijk weer bij Technofarm ICT-service is beland? “Wouter belde mij of ik terug wilde komen. Daar hoefde ik niet lang over na te denken. De sfeer in het bedrijf is prettig. Ik heb leuke collega’s en er wordt naar je geluisterd. Er is ruimte voor ontwikkeling en dat vind ik een pré”, vertelt Evelien.
Allrounder
‘Officieel’ is Evelien inkoopspecialist. Zij zorgt ervoor dat alles besteld én ingeboekt wordt. Maar niet alleen dat. “Ik help vaak in de winkel en daarnaast draai ik voor technische diensten mijn hand ook niet om! Eigenlijk ben ik een allrounder”, vertelt Evelien. Wat ze het leukst vindt aan haar werk? “Dat ik mensen kan helpen én blij maken. Tegenwoordig gaat alles via de pc, tablet of laptop, waar veel -oudere- mensen problemen mee ervaren. Ik ben blij dat ik deze mensen kan helpen, ook al is het maar iets heel kleins.”
Service- en oplossingsgericht
Wat Technofarm uniek maakt? “De service”, antwoordt Evelien meteen. “Wanneer je ons belt met een probleem, lossen wij het namelijk altijd op. Ik herinner mij nog goed dat ik een klant had die bij ons kwam, omdat een ander bedrijf niets voor haar kon doen. Bij ons is dat niet aan de orde. Wij lossen het op, hoelang dat ook mag duren!”
Elke dag iets nieuws
Op het gebied van ICT leert Evelien nog dagelijks bij: “Ik kom iedere dag namelijk nieuwe én verschillende problemen tegen. Soms ken ik het probleem al, maar natuurlijk niet altijd. Dat maakt het werk uitdagend. Ik moet én wil dan ook nog veel leren. Elke dag ontwikkel ik mijn kennis weer een stukje verder en word ik beter in mijn vak.”
Er zijn heel veel mogelijkheden
Wat het werken bij Technofarm ICT-service volgens Evelien zo leuk maakt? “Bij Technofarm ICT-service zijn we met een kleine groep mensen, die allemaal affiniteit hebben met de ICT-branche. Daarnaast is het altijd érg gezellig onderling en valt er een heleboel te leren. Wil je iets specifieks leren? Dat kan bij Technofarm ICT-service. Er zijn héél veel mogelijkheden!”, besluit Evelien.
Ben je nu benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Of wil je graag bij ons komen werken? Bekijk dan hier onze vacatures of neem direct contact met ons op.