• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Technofarm ICT-service | Altijd op de hoogte!

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Instagram
  • Ter Aar
    0172 – 604 388
  • Generic filters
    Exact matches only
  • Webshop
  • Remote Support
  • Home
  • Altijd op de hoogte
  • Oplossingen
    • All-in-ICT-pakket
    • Netwerk en systeembeheer
    • Werken in de Cloud
    • Zorgeloos WiFi
    • Internetdiensten
    • Telefonie & VoIP
    • Camerabewaking
    • Glasvezel Kaag en Braassem
  • Service
    • Smartphone & tablet repair center
    • Ondersteuning hard- en software
    • Dataherstel
    • Technofarm PC systemen
  • Blogs & Nieuws
  • Over ons
    • Ons team
    • Filiaal Ter Aar
    • Werken bij Technofarm
  • Contact
  • Generic filters
    Exact matches only
  • Remote Support

25 maart 2022 By Pieter

Maak kennis met Brian – van technisch medewerker tot ICT-specialist

Blogs > Maak kennis met Brian – van technisch medewerker tot ICT-specialist

Deel dit:

Mail Whatsapp Facebook LinkedIn

Blogs & Nieuws

Brian is een échte ICT-specialist. Waar hij in 2017 begon als stagiair technisch medewerker in het filiaal in Bodegraven, werkt hij nu als derdelijns helpdeskmedewerker in het filiaal in Ter Aar van Technofarm ICT-service. Wat deze functie inhoudt? “Ik doe het beheer van de ICT-omgevingen van onze klanten en houd de service updates bij. Geen dag is hetzelfde”, vertelt Brian. Benieuwd wat zijn werk uitdagend maakt? Wij vroegen het hem!

Van stagiair tot derdelijns helpdeskmedewerker

Hoe zijn interesse voor de ICT-branche is ontstaan? “ICT was altijd al, en ís natuurlijk, mijn hobby. En van mijn hobby wilde ik mijn werk maken. Dat is gelukt!”, vertelt Brian. “Toen ik voor mijn opleiding medewerker beheer ICT stage moest lopen, kwam ik bij Technofarm ICT-service terecht. Je kon mij toen voornamelijk in het filiaal in Bodegraven vinden. Na het afronden van deze stage, bood Technofarm ICT-service mij aan om in de weekenden te komen werken. Dat heb ik toen met beide handen aangepakt. In de tussentijd slaagde ik voor mijn opleiding en ben ik als eerstelijns helpdeskmedewerker gaan werken. Inmiddels ben ik doorgegroeid naar derdelijns helpdeskmedewerker.”

Onbekende storingen

Dat is dan ook iets waar hij érg trots op is. “Het feit dat ik ooit als stagiair ben begonnen en nu als derdelijns helpdeskmedewerker allerlei -onbekende- problemen oplos, daar mag ik best trots op zijn”, vertelt hij. Wat zijn werk uitdagend maakt? “Nieuwe storingen uitvogelen. Het geeft een bepaalde kick wanneer ik iets moet oplossen waar ik onbekend mee ben. Mijn werkzaamheden zijn geen dag hetzelfde!”

Service op maat

Hoe ziet hij zijn verdere ontwikkeling? “ICT betekent elke dag iets nieuws. Het is dan ook mijn streven om continu mijn kennis up-to-date te houden en te leren”, vertelt hij. “Door de ontwikkelingen in de ICT-branche op de voet te blijven volgen, kunnen we elke klant service op maat blijven aanbieden.”

Je kan alles leren bij Technofarm ICT-service

Mocht je een passie hebben voor ICT én alles wat daarbij komt kijken? Kom dan eens kijken bij Technofarm ICT-service. Waarom? Brian: “Bij Technofarm ICT-service hangt een leuke sfeer. En als je iets wilt leren of je wilt jouw kennis verbreden op een bepaald gebied, hier kan dat! Én natuurlijk niet te vergeten, je krijgt er hele leuke collega’s bij.”

Ben je nu benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Of wil je graag bij ons komen werken? Bekijk dan hier onze vacatures of neem direct contact met ons op.

Gemak dankzij het all-in ICT Pakket van Technofarm

> Lees meer

De 3 tips van Thom

Last van een trage computer? Lopen programma's regelmatig vast? Dit kan ontzettend frustrerend zijn, vooral als je midden in een belangrijk project zit. Maar wist je dat je met een aantal simpele tips je computer of laptop op kan schonen en er zo voor kan zorgen dat jouw device snel blijft werken?

> Lees meer

Maak kennis met Ian

“Ik ben goed met priegelwerk, dat is handig met het uitvoeren van reparaties.” Daarbij komt zijn eerdere ervaring als verkoper en het oplossen van problemen voor de klanten ook goed van pas. Wij vroegen Ian naar zijn eerste indrukken van het bedrijf en wat zijn verwachtingen zijn voor de komende periode bij Technofarm.

> Lees meer

Kritiek lek in Microsoft Outlook

Onlangs heeft Microsoft het nieuws naar buiten gebracht dat Outlook een kritiek lek bevat (CVE-2023-23397). Dit lek maakt misbruik via Outlook mogelijk door een mail te sturen, welke niet door de gebruiker geopend hoeft te worden. Microsoft heeft direct een patch (via updates) beschikbaar gesteld, om deze kwetsbaarheid te dichten.

> Lees meer

Menu

  • Home
  • Altijd op de hoogte
  • Oplossingen
  • Service
  • Blogs & Nieuws
  • Over ons
  • Contact

Oplossingen

  • All-in-ICT-pakket
  • Netwerk en systeembeheer
  • Werken in de Cloud
  • Zorgeloos WiFi
  • Internetdiensten
  • Telefonie & VoIP
  • Camerabewaking

Altijd op de hoogte

van de laatste ontwikkelingen, nieuws en updates

Technofarm ICT-service
Vestiging Ter Aar

Kerkweg 7
2461 GB Ter Aar

0172 - 604 388
info@technofarm.nl



Algemene Voorwaarden | Algemene Internet Voorwaarden

seconds.
Group 12

Copyright © 2023 · UBO Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.Akkoord!Privacyverklaring