Heb jij kennis van ICT en vind jij het leuk om andere mensen te helpen met hun ICT problemen? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou! Ter versterking van de IT afdeling zijn wij op zoek naar een fulltime ICT Helpdeskmedewerker.
Wat ga je doen als Helpdeskmedewerker ICT?
Als Helpdeskmedewerker ga jij je bezighouden met de volgende werkzaamheden:
- Het oplossen van 1e lijns ICT vragen van gebruikers.
- Het bijhouden en vastleggen van alle 1e lijns vragen in een ticketsysteem.
- Reparatie- en installatiewerkzaamheden t.b.v. computers en randapparatuur.
- Onderzoek uitvoeren naar lokale storingen.
- Doorverwijzen van 2e lijns vragen naar de ICT Systeembeheerder.
Wat wij jou bieden?
- Een uitdagende functie als spil in het web van onze 1e lijns helpdesk
- Uitzicht op een vast contract.
- Een marktconform salaris.
- Goede arbeidsvoorwaarden.
- Een informele werksfeer.
- Reiskostenvergoeding.
- Cursussen en opleidingen worden geboden.
- Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen.
- Werken bij een stabiel bedrijf.
- Leuke collega’s.
- Vakantiegeld.
- Laptop.
Interesse?
Heb jij een passie voor ICT en woon jij in de omgeving van Ter Aar? Dan is de Fulltime functie Helpdeskmedewerker ICT echt iets voor jou. Solliciteer direct op deze vacature of Neem voor meer info contact op met ons per mail: werken@technofarm.nl Tot snel!