Autobedrijf Benton is al jaren een bekend en vertrouwd adres voor onderhoud, verkoop en reparatie van personenauto’s, bedrijfswagens en vrachtwagens in de regio Ter Aar. Waar vroeger alles strak bijgehouden werd in papieren boekjes, is de ICT-omgeving niet meer weg te denken uit de omgeving van Benton. Zo worden alle reparaties online ingepland, alle onderdelen direct besteld en komt dat direct terecht op de werkorders. Wij spraken eigenaar Arjan van der Voorn over de rol van Technofarm hierin en hoe deze service wordt ervaren.
Technofarm zorgt dat alles draait
“Het is zo belangrijk voor ons dat alles draait en werkt en daar zijn ze gewoon goed in”, begint Arjan te vertellen. Het is een stukje gemak en kennis waarmee Technofarm ervoor zorgt dat Benton geen omkijken heeft naar de systemen: “zelf zijn wij niet van die pioniers, dus dan is het handig als je zo’n organisatie achter je hebt staan.” Benton maakt gebruik van het all-in ICT Pakket. “Zo staat ons netwerk en systeembeheer gekoppeld aan de telefonie. Hierdoor kunnen wij alles op één plek terugvinden en weten we wie we moeten bereiken indien er problemen zijn. In combinatie met de zorgeloze wifi zorgt dat er eigenlijk voor dat wij volledig ontzorgd zijn”, vertelt Arjan enthousiast.
Makkelijk te bereiken en snel geregeld
Maar ook als er spontaan iets geregeld moet worden, biedt Technofarm de helpende hand. Arjan vertelt: “laatst moest er onverwachts een nieuwe werkplek bijkomen, dan bel ik even en komt Technofarm dezelfde dag nog langs. Binnen een dag draait alles gewoon weer en dat is gewoon ongelooflijk fijn.” Die snelle service sluit perfect aan bij Benton: “bij ons komen er ook onverwachte reparaties tussendoor en moeten we snel schakelen, dan verwacht ik dat ook van anderen en daar slaagt Technofarm zeker in.”
Gemak dankzij de remote support
Bij het all-in ICT Pakket komt dat Technofarm via Remote Support op afstand de computer kan overnemen om mogelijke problemen op te lossen. Van die service maakt Autobedrijf Benton graag gebruik: “Laatst kreeg ik bijvoorbeeld mijn mails even niet binnen, dan bel ik ze even op en laat ik de mannen hun gang gaan. Zij zijn ten slotte de experts. En dan even later hebben ze het alweer geregeld, dat is gewoon super!”
Kies jij ook het gemak van de service van Technofarm? En laat je bij problemen graag experts de zaak oplossen? Kom dan vrijblijvend in contact om te kijken wat we in jouw situatie kunnen betekenen. Onze ICT-specialisten gaan graag met je in gesprek.