• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Technofarm ICT-service | Altijd op de hoogte!

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Instagram
  • Ter Aar
    0172 – 604 388
  • Generic filters
    Exact matches only
  • Webshop
  • Remote Support
  • Home
  • Altijd op de hoogte
  • Oplossingen
    • All-in-ICT-pakket
    • Netwerk en systeembeheer
    • Werken in de Cloud
    • Zorgeloos WiFi
    • Internetdiensten
    • Telefonie & VoIP
    • Camerabewaking
    • Glasvezel Kaag en Braassem
  • Service
    • Smartphone & tablet repair center
    • Ondersteuning hard- en software
    • Dataherstel
    • Technofarm PC systemen
  • Blogs & Nieuws
  • Over ons
    • Ons team
    • Filiaal Ter Aar
    • Werken bij Technofarm
  • Contact
  • Generic filters
    Exact matches only
  • Remote Support

25 mei 2023 By Pieter

Gemak dankzij het all-in ICT Pakket van Technofarm

Blogs > Gemak dankzij het all-in ICT Pakket van Technofarm

Deel dit:

Mail Whatsapp Facebook LinkedIn

Blogs & Nieuws

Autobedrijf Benton is al jaren een bekend en vertrouwd adres voor onderhoud, verkoop en reparatie van personenauto’s, bedrijfswagens en vrachtwagens in de regio Ter Aar. Waar vroeger alles strak bijgehouden werd in papieren boekjes, is de ICT-omgeving niet meer weg te denken uit de omgeving van Benton. Zo worden alle reparaties online ingepland, alle onderdelen direct besteld en komt dat direct terecht op de werkorders. Wij spraken eigenaar Arjan van der Voorn over de rol van Technofarm hierin en hoe deze service wordt ervaren.

Technofarm zorgt dat alles draait

“Het is zo belangrijk voor ons dat alles draait en werkt en daar zijn ze gewoon goed in”, begint Arjan te vertellen. Het is een stukje gemak en kennis waarmee Technofarm ervoor zorgt dat Benton geen omkijken heeft naar de systemen: “zelf zijn wij niet van die pioniers, dus dan is het handig als je zo’n organisatie achter je hebt staan.”  Benton maakt gebruik van het all-in ICT Pakket. “Zo staat ons netwerk en systeembeheer gekoppeld aan de telefonie. Hierdoor kunnen wij alles op één plek terugvinden en weten we wie we moeten bereiken indien er problemen zijn. In combinatie met de zorgeloze wifi zorgt dat er eigenlijk voor dat wij volledig ontzorgd zijn”, vertelt Arjan enthousiast.

Makkelijk te bereiken en snel geregeld

Maar ook als er spontaan iets geregeld moet worden, biedt Technofarm de helpende hand. Arjan vertelt: “laatst moest er onverwachts een nieuwe werkplek bijkomen, dan bel ik even en komt Technofarm dezelfde dag nog langs. Binnen een dag draait alles gewoon weer en dat is gewoon ongelooflijk fijn.” Die snelle service sluit perfect aan bij Benton: “bij ons komen er ook onverwachte reparaties tussendoor en moeten we snel schakelen, dan verwacht ik dat ook van anderen en daar slaagt Technofarm zeker in.”

Gemak dankzij de remote support

Bij het all-in ICT Pakket komt dat Technofarm via Remote Support op afstand de computer kan overnemen om mogelijke problemen op te lossen. Van die service maakt Autobedrijf Benton graag gebruik: “Laatst kreeg ik bijvoorbeeld mijn mails even niet binnen, dan bel ik ze even op en laat ik de mannen hun gang gaan. Zij zijn ten slotte de experts. En dan even later hebben ze het alweer geregeld, dat is gewoon super!”

Kies jij ook het gemak van de service van Technofarm? En laat je bij problemen graag experts de zaak oplossen? Kom dan vrijblijvend in contact om te kijken wat we in jouw situatie kunnen betekenen. Onze ICT-specialisten gaan graag met je in gesprek.

De 3 tips van Thom

Last van een trage computer? Lopen programma's regelmatig vast? Dit kan ontzettend frustrerend zijn, vooral als je midden in een belangrijk project zit. Maar wist je dat je met een aantal simpele tips je computer of laptop op kan schonen en er zo voor kan zorgen dat jouw device snel blijft werken?

> Lees meer

Maak kennis met Ian

“Ik ben goed met priegelwerk, dat is handig met het uitvoeren van reparaties.” Daarbij komt zijn eerdere ervaring als verkoper en het oplossen van problemen voor de klanten ook goed van pas. Wij vroegen Ian naar zijn eerste indrukken van het bedrijf en wat zijn verwachtingen zijn voor de komende periode bij Technofarm.

> Lees meer

Kritiek lek in Microsoft Outlook

Onlangs heeft Microsoft het nieuws naar buiten gebracht dat Outlook een kritiek lek bevat (CVE-2023-23397). Dit lek maakt misbruik via Outlook mogelijk door een mail te sturen, welke niet door de gebruiker geopend hoeft te worden. Microsoft heeft direct een patch (via updates) beschikbaar gesteld, om deze kwetsbaarheid te dichten.

> Lees meer

3 tips voor een goede backup!

Ondanks dat een goed back-up systeem voor elke bedrijfssituatie anders is, zijn er wel wat algemene richtlijnen voor het maken van een goede back-up. In dit artikel bespreekt Herman, medewerker van onze helpdesk, drie tips om te zorgen voor een optimaal back-up systeem.

> Lees meer

Menu

  • Home
  • Altijd op de hoogte
  • Oplossingen
  • Service
  • Blogs & Nieuws
  • Over ons
  • Contact

Oplossingen

  • All-in-ICT-pakket
  • Netwerk en systeembeheer
  • Werken in de Cloud
  • Zorgeloos WiFi
  • Internetdiensten
  • Telefonie & VoIP
  • Camerabewaking

Altijd op de hoogte

van de laatste ontwikkelingen, nieuws en updates

Technofarm ICT-service
Vestiging Ter Aar

Kerkweg 7
2461 GB Ter Aar

0172 - 604 388
info@technofarm.nl



Algemene Voorwaarden | Algemene Internet Voorwaarden

seconds.
Group 12

Copyright © 2023 · UBO Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.Akkoord!Privacyverklaring