BIS Inrichters (Bouw, Interieur, Systemen) biedt met meer dan vijftien jaar ervaring bouwkracht die werkt en interieuroplossingen die raken. Bij hen vind je alles onder één dak. Van het leveren van systeemwanden- en plafonds tot aan vloerafwerking, maatwerk interieur en los meubilair. Om focus op hun core business te houden en niet op ICT-zaken, werken zij al vanaf het begin met Technofarm ICT-service samen. Hoe deze samenwerking verloopt? Wij spraken met Summer Griffioen, administratief medewerker bij BIS Inrichters.
Inventio en Bouwservice Midden-Nederland
BIS Inrichters is in 2022 ontstaan uit een fusie tussen twee bedrijven: Inventio en Bouwservice Midden-Nederland. Voor Inventio voerde Technofarm al meer dan vijftien jaar ICT-werkzaamheden uit en nu dus ook voor BIS Inrichters. De reden? “Naast dat wij de focus op ons bedrijf willen houden, hebben wij geen verstand van zaken rondom ICT. Daarom willen wij iemand kunnen bellen die ons helpt wanneer op ICT-gebied iets misgaat binnen het bedrijf”, vertelt Summer. Maar niet alleen dat. Ze vervolgt: “Ook met de verhuizing naar het nieuwe pand hadden wij de hulp van Technofarm nodig. Al onze technische zaken moesten namelijk worden overgezet. Gelukkig konden zij ons hier bij helpen en hebben ze samen met de elektricien gekeken wat hiervoor nodig was. Dat ging goed, want het overzetten was binnen één dag geregeld. En het werkte ook nog allemaal.”
All-In-ICT-pakket
Technofarm levert meerdere oplossingen aan BIS Inrichters. “Eigenlijk het hele pakket. Van het netwerk- en systeembeheer en werken in de Cloud tot internetdiensten en sinds de verhuizing ook zorgeloze wifi en telefonie. We hebben nu alles bij één partij ondergebracht, waardoor de communicatie ook soepeler verloopt”, vertelt Summer. “Voorheen hadden wij namelijk onze telefonie ondergebracht bij een ander (groot) bedrijf waar het soms een paar dagen duurde voordat zij een probleem hadden opgelost. Nu gebeurt dit vrijwel direct en daar zijn wij erg blij mee”, vervolgt ze.
Technofarm denkt mee
“Waarom wij al zo lang met elkaar samenwerken? Dat heeft te maken met het persoonlijke gedeelte. Technofarm denkt namelijk echt met je mee én staat voor je klaar. Een groter bedrijf ziet jou meestal slechts als ‘een klant’, maar bij Technofarm is dat niet het geval. Daarnaast krijg je ook snel contact”, vertelt Summer. “Afgelopen week kregen wij bijvoorbeeld een bepaalde melding wanneer we wilden mailen en daarom belden we Technofarm. Binnen twee uur kwamen ze hier al op terug. Uiteindelijk bleek het om een algemene storing te gaan, maar ze vertellen je nooit dat ze het probleem niet kunnen oplossen. Ze zoeken het altijd voor je uit.”
Adviserende rol
De samenwerking met Technofarm verloopt volgens Summer dus heel goed. “In de afgelopen vijftien jaar hebben wij weinig problemen gehad. Daarnaast zijn wij tijdens het proces rondom de verhuizing erg goed begeleid door Technofarm en nemen zij een adviserende rol op zich. Nu wij ook onze telefonie laten regelen door Technofarm, adviseerden zij ons om een headset aan te schaffen. Waarom? Omdat we zowel een kantoor als fabriek hebben en we hiermee kunnen gaan en staan waar we willen. Mochten we naar de fabriek moeten lopen, en andersom, zijn wij altijd bereikbaar via de headset”, vertelt Summer tevreden.
Wil jij ook op het gebied van ICT worden ontzorgd? En ben je benieuwd wat Technofarm ICT-service voor jouw onderneming kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Onze ICT-specialisten gaan graag met je in gesprek. Online, telefonisch of op afspraak bij ons op kantoor en in de winkel in Ter Aar.