Fotografe Brenda van Vliet werkt al zo’n vijf jaar samen met Technofarm ICT-service: “Al sinds ik begon na te denken over het starten van mijn eigen ondernemingen ‘Be Pictured Fotografie’ en ‘Automotive Fotografie’ werk ik samen met Technofarm. Zij zitten bij mij in de straat, dus het zou raar zijn als ik verder zou zoeken. Én ik had goede verhalen over ze gehoord, dus voor mij was dat 1+1=2”, zegt Brenda. In dit interview spreken we de fotografe over de samenwerking met Technofarm en waarom zij een persoonlijke benadering zo belangrijk vindt.
Een persoonlijke benadering staat bij Technofarm voorop
“Zelf heb ik geen verstand van ICT en dat wil ik ook niet“, zegt Brenda lachend. “Daarom ging ik op zoek naar een partij die dat wel heeft. Allereerst omdat ik heel graag over wilde stappen op Microsoft 365, zodat ik op elk device bij mijn mails en documenten kan. Maar ook omdat ik een aanspreekpunt wilde hebben op het moment dat er iets mis is met mijn apparatuur. Omdat ik totaal niet houd van nummertjesgedrag, zocht ik een ICT-club met een persoonlijke benadering. Waar ze weten wie je bent wanneer je belt, zodat je ook sneller kunt schakelen. Dat vond ik bij Technofarm. Naast het feit dat het kantoor bij mijn woonadres in de straat zit, vind ik ook dat ze erg goed zijn in hun adviesverstrekking. Ze gaan niet meteen op een verkoopstoel zitten, maar blijven persoonlijk en gaan altijd voor het beste resultaat. Ze zijn eerlijk over wat wel en niet kan en adviseren altijd wat het beste past bij mijn huidige en gewenste situatie”.
Nog niet uit z’n jasje gegroeid
Naast de licenties voor Microsoft 365 verzorgt Technofarm ook het onderhoud van de MacBook en laptop van Brenda. Daarnaast heeft Technofarm onlangs glasvezel en het wifinetwerk aangelegd in de fotostudio van Be Pictured Fotografie. Brenda: “De service en kwaliteit van Technofarm zijn nu nog steeds hetzelfde als toen ik net klant was. Ik ben dan ook ontzettend blij dat ze nog niet uit hun jasje zijn gegroeid en zo persoonlijk blijven. Daar hoor ik ook weleens andere verhalen over. Bij Technofarm weten ze precies wat ik nodig heb en doen ze er alles aan om je te helpen. Zo snel mogelijk. Zo had ik afgelopen vrijdag nog problemen met mijn MacBook. Ik zat midden in een online vergadering en ineens viel mijn MacBook uit. Ik kreeg hem met geen mogelijkheid meer aan en heb meteen met mijn vaste contactpersoon bij Technofarm geschakeld. Ik kon mijn Macbook direct langsbrengen en dankzij Microsoft 365 bleef ik -via mijn telefoon- bereikbaar voor klanten. Dezelfde middag kon ik mijn MacBook alweer ophalen en kon ik verder met foto’s bewerken. Super dat het zo snel geregeld wordt!”
Ben jij benieuwd wat Technofarm voor jouw onderneming kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Onze ICT-consultants gaan graag met u in gesprek. Online, telefonisch of op afspraak bij ons op kantoor.