Fysiotherapie Termorshuizen is gevestigd in het centrum van Ridderkerk. Patiënten kunnen terecht voor behandelingen aan huis of in de praktijk. Saskia Termorshuizen-de Kaper is de trotse eigenaar en gespecialiseerd in onder andere geriatriefysiotherapie en bewegingsprogramma’s. Haar collega houdt zich, naast algemene fysiotherapie, vooral bezig met Dry Needling. Toen Saskia in 2013 de praktijk overnam werd de ICT ‘erbij’ gedaan, maar al snel stapte ze over naar een professionele partij: Technofarm ICT-service. We praten met haar over de samenwerking.
Passende ICT-partner
“Via mijn man kwam ik in contact met Technofarm ICT-service en uit verschillende positieve referenties bleek dat ze al diverse zorgverleners en fysiotherapiepraktijken met succes ondersteunden. Dat gaf mij vertrouwen, dus de keuze voor een goede ICT-Partner was snel gemaakt. Zij namen direct al mijn ICT over, zodat ik mij kon focussen op mijn praktijk”, vertelt Saskia. “Ik heb ze niet vaak nodig, maar het is een fijn om te weten dat áls er iets met mijn ICT is, ik direct bij ze terecht kan en weet dat ik snel geholpen word. Want zonder kunnen wij niet werken, alle dossiers zijn tegenwoordig digitaal.”
Altijd en overal werken met de Cloud
Een paar jaar geleden werkte ze nog met een vaste PC op kantoor, tegenwoordig gaat de laptop mee naar de patiënt. “Destijds maakte ik een back-up op een USB, om deze vervolgens mee naar huis te nemen. Vandaag de dag werken we vanuit de Cloud en kunnen we altijd en overal werken. Het grote voordeel is dat ik flexibel ben en veel tijd bespaar. In plaats van dat ik op kantoor alle dossiers nog moet invullen, doe ik dat nu direct wanneer ik bij een patiënt ben. Geen dubbel werk meer. En de back-up gaat automatisch, daar heb ik geen omkijken meer naar.”
Snelle en persoonlijke service
Naast dat Saskia met haar praktijk vanuit de Cloud werkt, neemt ze ook een serviceabonnement af. “Dat betekent dat Technofarm ICT-service één keer per jaar alle hardware controleert. En is er iets kapot, dan wordt het direct gerepareerd of vervangen. Daarnaast kan ik gebruik maken van Support, online of telefonisch. Ze kennen mijn bedrijf en dat maakt dat ik altijd snel en adequaat word geholpen. Bij Technofarm ben je geen nummer en dat vind ik heel prettig”, sluit Saskia het interview af.
Ben je benieuwd wat wij voor jouw onderneming kunnen betekenen? Neem dan hier vrijblijvend contact met ons op.