Binnen deze zeer veelzijdige functie ben jij de duizendpoot op de IT afdeling. Geen dag is hetzelfde en daarom kan het zomaar zijn dat je de ene dag fungeert als helpdeskmedewerker, de andere dag als werkplek/systeembeheerder en de andere dag in bezig bent bij een migratie van telefonie of het ophangen van Wifi systemen of programmeren van routers.
Je bent een aanspreekpunt van alle eindgebruikers die bijvoorbeeld vragen hebben over hun tablet, telefoon of e-mail systeem. Je behandelt deze en wanneer je er niet uitkomt, schakel je door naar je andere collega’s van de IT. Er wordt verwacht dat je een echte hands-on mentaliteit hebt als het gaat om het aanpakken van projecten en het nemen van verantwoordelijkheid.
Wat vragen wij
De ideale kandidaat herkent zich in onderstaande:
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO-opleiding in ICT
- Je bent in staat zelfstandig te werken.
- Je bent communicatief vaardig en kunt klanten netjes te woord staan aan de balie, telefoon en op locatie.
- Je bent in het bezit van een rijbewijs voor bezoek aan klanten
- Je hebt een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag)
Wat wij jou bieden?
- Een uitdagende functie als spil in het web van serviceafdeling
- Uitzicht op een vast contract.
- Een marktconform salaris.
- Goede arbeidsvoorwaarden.
- Een informele werksfeer.
- Reiskostenvergoeding.
- Cursussen en opleidingen worden geboden.
- Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen.
- Werken bij een stabiel bedrijf.
- Leuke collega’s.
- Vakantiegeld.
- Laptop.
Interesse?
Heb jij een passie voor ICT en woon jij in de omgeving van Ter Aar? Dan is de Fulltime functie Helpdeskmedewerker ICT echt iets voor jou. Solliciteer direct op deze vacature of Neem voor meer info contact op met ons per mail: werken@technofarm.nl Tot snel!